To Ty decydujesz!

To Ty decydujesz!

No comments

Grywalizacja – temat już znany i wielokrotnie szeroko omawiany. Znalazł swoje miejsce w wielu publikacjach, nietrudno też trafić na firmę lub narzędzie, które pomoże Ci zgrywalizować przykładowo twoje siły sprzedaży i wycisnąć je jak cytrynę do ostatniej kropli ambicji i motywacji. W pogoni za… No właśnie za czym? Targetem? Wynikiem? Współczynnikiem x do wartości y?

Jakub MatuszkiewiczTo Ty decydujesz!
czytaj dalej
Cele na celowniku

Cele na celowniku

No comments

Żyjemy w czasach, w których coraz więcej firm narzeka na brak kompetentnych ludzi do pracy. Mamy „rynek pracownika”, i to świadomego pracownika, który zdaje sobie sprawę ze swojej pozycji rynkowej. Jednocześnie wielu managerów nadal ślepo jeszcze wierzy w „kult pracy” i w to, że jego ludzie będą dawali z siebie wszystko, żeby realizować cele – „w końcu płacimy im pensję…”

Łukasz GrabowskiCele na celowniku
czytaj dalej
7 pytań, które musisz sobie zadać przed wdrożeniem grywalizacji

7 pytań, które musisz sobie zadać przed wdrożeniem grywalizacji

No comments

Zastanawiasz się czy grywalizacja jest dla Ciebie? Czy przyniesie wymierne rezultaty? Czy przyjmie się w zespole? Wielu moich obecnych klientów zadawało sobie te pytania. Dziś bez tej listy nie robimy następnego kroku. Sprawdź, czy znasz już odpowiedzi.

Jan Grzesikiewicz7 pytań, które musisz sobie zadać przed wdrożeniem grywalizacji
czytaj dalej
Co to jest grywalizacja?

Co to jest grywalizacja?

No comments
Grywalizacja pojawia się w świecie biznesu coraz częściej. Powstają związane z nią mity, kolejne firmy oferują rozwiązania oparte o grywalizację. Podobno grywalizację możemy też stosować sami dla siebie. W tym obszernym artykule wyjaśniam czym jest grywalizacja i jak dobrze zrozumieć ten fenomen.

Kajetan IżyckiCo to jest grywalizacja?
czytaj dalej
Motywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?

Motywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?

No comments
Dla menedżera sprzedaży temat motywacji może być wałkowany na spotkaniach setki razy – ale niczego nowego on już się nie dowie. Ale czy na pewno? Czy motywacja to tylko premie, premijki, bonusy i bonusiki? Czy żwawy samochód służbowy i karnety na siłownię wystarczą? W końcu mówimy o specjalistach sprzedaży. Sprawdźmy więc, jak mają się sprawy…

Kajetan IżyckiMotywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?
czytaj dalej
Moja sprzedaż przez telefon to porażka

Moja sprzedaż przez telefon to porażka

No comments

Trudno mi znaleźć branżę, a w niej takiego sprzedawcę, który nie musiałby w pewnym momencie chwycić za słuchawkę i szukać w ten sposób nowych klientów dla swojej firmy.

Obserwując zachowania handlowców można szybko wyróżnić dwie grupy – sprinterów i maratończyków. Jedni i drudzy mają swoje zalety, jednak w sprzedaży telefonicznej liczy się wytrzymałość na długim dystansie, a nie popisy na kilkudziesięciu metrach…

Jan GrzesikiewiczMoja sprzedaż przez telefon to porażka
czytaj dalej