Motywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?

Motywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?

No comments
Dla menedżera sprzedaży temat motywacji może być wałkowany na spotkaniach setki razy – ale niczego nowego on już się nie dowie. Ale czy na pewno? Czy motywacja to tylko premie, premijki, bonusy i bonusiki? Czy żwawy samochód służbowy i karnety na siłownię wystarczą? W końcu mówimy o specjalistach sprzedaży. Sprawdźmy więc, jak mają się sprawy…

Kajetan IżyckiMotywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?
czytaj dalej
Moja sprzedaż przez telefon to porażka

Moja sprzedaż przez telefon to porażka

No comments

Trudno mi znaleźć branżę, a w niej takiego sprzedawcę, który nie musiałby w pewnym momencie chwycić za słuchawkę i szukać w ten sposób nowych klientów dla swojej firmy.

Obserwując zachowania handlowców można szybko wyróżnić dwie grupy – sprinterów i maratończyków. Jedni i drudzy mają swoje zalety, jednak w sprzedaży telefonicznej liczy się wytrzymałość na długim dystansie, a nie popisy na kilkudziesięciu metrach…

Jan GrzesikiewiczMoja sprzedaż przez telefon to porażka
czytaj dalej