7 pytań, które musisz sobie zadać przed wdrożeniem grywalizacji

7 pytań, które musisz sobie zadać przed wdrożeniem grywalizacji

No comments

Zastanawiasz się czy grywalizacja jest dla Ciebie? Czy przyniesie wymierne rezultaty? Czy przyjmie się w zespole? Wielu moich obecnych klientów zadawało sobie te pytania. Dziś bez tej listy nie robimy następnego kroku. Sprawdź, czy znasz już odpowiedzi.

Jan Grzesikiewicz7 pytań, które musisz sobie zadać przed wdrożeniem grywalizacji
czytaj dalej
Co to jest grywalizacja?

Co to jest grywalizacja?

No comments
Grywalizacja pojawia się w świecie biznesu coraz częściej. Powstają związane z nią mity, kolejne firmy oferują rozwiązania oparte o grywalizację. Podobno grywalizację możemy też stosować sami dla siebie. W tym obszernym artykule wyjaśniam czym jest grywalizacja i jak dobrze zrozumieć ten fenomen.

Kajetan IżyckiCo to jest grywalizacja?
czytaj dalej
Motywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?

Motywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?

No comments
Dla menedżera sprzedaży temat motywacji może być wałkowany na spotkaniach setki razy – ale niczego nowego on już się nie dowie. Ale czy na pewno? Czy motywacja to tylko premie, premijki, bonusy i bonusiki? Czy żwawy samochód służbowy i karnety na siłownię wystarczą? W końcu mówimy o specjalistach sprzedaży. Sprawdźmy więc, jak mają się sprawy…

Kajetan IżyckiMotywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?
czytaj dalej
Moja sprzedaż przez telefon to porażka

Moja sprzedaż przez telefon to porażka

No comments

Trudno mi znaleźć branżę, a w niej takiego sprzedawcę, który nie musiałby w pewnym momencie chwycić za słuchawkę i szukać w ten sposób nowych klientów dla swojej firmy.

Obserwując zachowania handlowców można szybko wyróżnić dwie grupy – sprinterów i maratończyków. Jedni i drudzy mają swoje zalety, jednak w sprzedaży telefonicznej liczy się wytrzymałość na długim dystansie, a nie popisy na kilkudziesięciu metrach…

Jan GrzesikiewiczMoja sprzedaż przez telefon to porażka
czytaj dalej