Grywalizacja – temat już znany i wielokrotnie szeroko omawiany. Znalazł swoje miejsce w wielu publikacjach, nietrudno też trafić na firmę lub narzędzie, które pomoże Ci zgrywalizować przykładowo twoje siły sprzedaży i wycisnąć je jak cytrynę do ostatniej kropli ambicji i motywacji. W pogoni za… No właśnie za czym? Targetem? Wynikiem? Współczynnikiem x do wartości y?
Jak duży kęs możesz przełknąć?
Nie, nie pytam o Twój lunch (choć tu zdecydowanie rekomendowałbym drobne „gryzy”). Bardziej ciekawi mnie dawka wiedzy / informacji jaką możesz przyswoić jednorazowo w krótkim czasie…
Cele na celowniku
Żyjemy w czasach, w których coraz więcej firm narzeka na brak kompetentnych ludzi do pracy. Mamy „rynek pracownika”, i to świadomego pracownika, który zdaje sobie sprawę ze swojej pozycji rynkowej. Jednocześnie wielu managerów nadal ślepo jeszcze wierzy w „kult pracy” i w to, że jego ludzie będą dawali z siebie wszystko, żeby realizować cele – „w końcu płacimy im pensję…”
7 pytań, które musisz sobie zadać przed wdrożeniem grywalizacji
Zastanawiasz się czy grywalizacja jest dla Ciebie? Czy przyniesie wymierne rezultaty? Czy przyjmie się w zespole? Wielu moich obecnych klientów zadawało sobie te pytania. Dziś bez tej listy nie robimy następnego kroku. Sprawdź, czy znasz już odpowiedzi.
Co to jest grywalizacja?
Grywalizacja w sprzedaży – 10 mitów
Motywacja u handlowców – jak ją zrozumieć?
Moja sprzedaż przez telefon to porażka
Trudno mi znaleźć branżę, a w niej takiego sprzedawcę, który nie musiałby w pewnym momencie chwycić za słuchawkę i szukać w ten sposób nowych klientów dla swojej firmy.
Obserwując zachowania handlowców można szybko wyróżnić dwie grupy – sprinterów i maratończyków. Jedni i drudzy mają swoje zalety, jednak w sprzedaży telefonicznej liczy się wytrzymałość na długim dystansie, a nie popisy na kilkudziesięciu metrach…