Jak działamy?

Nasza potencjalna współpraca w 5 krokach

  • 1. Spotkajmy się

    Omówmy przy dobrej kawie potencjalne obszary, w których możemy Cię wesprzeć. Wspólnie oceńmy, na ile dalsza współpraca ma sens. Jesteśmy gotowi na kolejny krok?

  • 2. Warsztaty kalibracyjne i audyt

    W trakcie warsztatów poznajemy specyfikę funkcjonowania Twojego działu lub zespołu. Przeprowadzamy także audyt sił sprzedaży w terenie, a następnie przygotowujemy strategię projektu.

  • 3. Warsztat wdrożeniowy

    Prezentujemy rozwiązanie Twojemu zespołowi. W trakcie wystąpienia wspólnie zapoznajemy się z aplikacją i pokazujemy handlowcom, jak korzystać w niej na co dzień.

  • 4. Gramy!

    Rozpoczynamy właściwą część grywalizacji. Uczestnicy projektu codziennie wykonują zadania, rozwiązują quizy, komentują i lajkują swoje aktywności, obserwują się nawzajem, czytają przygotowane przez nas treści i ścigają się w rankingach.

  • 5. Obserwujemy rezultaty i proponujemy dalsze rozwiązania

    W czasie rzeczywistym mierzymy aktywność uczestników projektu i analizujemy zmiany sprzedaży, poziomu wiedzy czy aktywności. Wyciągamy wnioski, które służą jako inspiracje do dalszych etapów gry.

  • Project results were perfectly in line with its assumptions. Also, a definitely positive experience of cooperation with the Sales Pistols team allows me to recommend it as a partner in the implementation of business gamification solutions for sales departments.

    Sylwester Ryś Sanofi Aventis
  • Projekt realizowany przez firmę Sales Pistols cechowała terminowa realizacja prac, szybkie reakcje na zapytania uczestników projektu oraz osiągnięcie zakładanych celów. Sales Pistols jest solidnym partnerem w zakresie rozwiązań grywalizacyjnych!

    Rafał Dróbka PwC
  • Przeprowadzenie projektu Sales Pistols wpłynęło na wzrost aktywności sprzedażowej Przedstawicieli Medycznych, a także realizacji podstawowych KPI naszej organizacji. Mechanizmy grywalizacji sprawiły, że rutynowe, powtarzalne czynności sprzedażowe nabrały zupełnie nowego znaczenia!

    Filip Szczęsny Pfizer

Za dużo wątpliwości?

Jako ludzie ze sprzedaży wiemy, że podjęcie decyzji o wyborze rozwiązania grywalizacyjnego to skomplikowany proces. Może jednak zainteresowaliśmy Cię na tyle, by zaryzykować spotkanie przy kawie?

Kajetan IżyckiJak działamy?