Optymalizacja procesu sprzedaży

Optymalizacja procesu sprzedaży

Quo vadis, sprzedawco?

Zastanawiasz się czasem, czy Twoi ludzie stawiają cele na spotkania z klientami i układają je w logiczny proces?

Czy myślą przed spotkaniem, jakie pytania zadawać, aby poznać wyzwania klienta? Czy umieją go sprowokować, by powiedział „nie”?

I wreszcie – czy oni w ogóle wiedzą jaka jest ścieżka dojścia do celu, który przed nimi postawiłeś?

Współpracujemy z szefami sprzedaży, których handlowcy:

  • Mają nierzadko chaotyczny proces pracy z klientem
  • Nie są do końca pewni czy potrafią wypełnić postawione przed nimi KPI i cele
  • Zastanawiają się co wybrać: ilość działań sprzedażowych czy ich jakość?
Kajetan IżyckiOptymalizacja procesu sprzedaży
czytaj dalej
Onboarding i rekrutacja

Onboarding i rekrutacja

Jak zapanować nad rynkiem pracownika?

Rekrutacja nowych handlowców to proces żmudny i kosztowny. Znalezienie odpowiednich ludzi to pierwszy krok do sukcesu.

Drugim zwykle jest onboarding, któremu uwagi należy poświęcić sporo. Sposób wdrożenia i przeszkolenia nowych sprzedawców zadecyduje o tym, jak poradzą sobie w dalszej pracy. Niestety, często do wdrożenia nowych ludzi zaprzęgani są handlowcy, którzy awansowali do roli menedżerów, i pomimo szczerych chęci brakuje im kompetencji zarządczych.

Wreszcie pozostaje kwestia utrzymania pracownika – jak zatrzymać najlepszych i zwiększyć ich lojalność.

Nasze rozwiązania są dla Ciebie, jeśli:

  • Nie stać Cię na zbyt dużą rotację pracowników
  • Pomimo inwestowania naprawdę dużych pieniędzy w onboarding i szkolenia rezultaty nie są dla Ciebie zadowalające
  • Zależy Ci na zatrzymaniu najlepszych handlowców
Kajetan IżyckiOnboarding i rekrutacja
czytaj dalej
Lead management

Lead management

Tradycyjny lejek sprzedaży w nowej odsłonie

„Dostajemy mnóstwo leadów z centrali, czy to z internetu, czy z call center, ale tak naprawdę wszyscy wiemy, że do niczego się nie nadają. Nie do końca wiemy jak pracować z leadami. Statusy w CRM nie są zrozumiałe. Proces obsługi leada jest zbyt skomplikowany. Wolimy notować wszystko w swoich kalendarzach, niż w CRM. Nie widzimy korzyści w leadach z centrali.

Tak mogą brzmieć słowa hipotetycznego handlowca. A realia? Często są bardzo podobne.

Wdrażaliśmy nasze rozwiązanie w firmach, które:

  • Nie miały spójnego systemu zarządzania leadami
  • Wprowadzały kulturę i standard lead management
  • Miały trudności z utrzymaniem zadowalającego standardu pracy z leadami
Kajetan IżyckiLead management
czytaj dalej
Organizacja czasu pracy

Organizacja czasu pracy

Planowanie pracy nigdy nie było tak angażujące

Czy masz wrażenie, że Twoi handlowcy planują spotkania na chybił-trafił (nie planują z wyprzedzeniem, raczej działają z dnia na dzień)?

Nie zbierają informacji o kliencie lub doczytują je w windzie przed spotkaniem?

A może nie weryfikują historii współpracy i ostatecznie w kalendarzu mają same spotkania „relacyjne – z myślicielami”, z których nic nie wynika?

Nasze rozwiązania sprawdzają się, gdy:

  • Handlowcy przykładają zbyt małą uwagę do planowania spotkań
  • Ich harmonogram dnia jest nieregularny
  • Niechętnie pracują z CRM
  • „Przepalają” czas
Kajetan IżyckiOrganizacja czasu pracy
czytaj dalej