Jak dotrzeć do klienta?
Czy Twoim handlowcom zdarza się zabierać za prospecting dopiero wtedy, gdy skończy się im baza klientów? Na myśl o zimnych telefonach przechodzą ich ciarki? Nie mają pomysłów, gdzie pozyskać nowego klienta?
Jak zainicjować ciekawą rozmowę telefoniczną? Jak napisać maila, którego klient z automatu nie wrzuci do folderu „Kosz”? Jak wykorzystać LinkedIn i Facebooka w działaniach sprzedażowych? Jak wrócić z plikiem wizytówek z konferencji? Te pytania na pewno zadawał sobie niejeden handlowiec.
Pomożemy, jeśli:
- Nie jesteś zadowolony z aktywności prospectingowej i networkingowej Twoich handlowców
- Jakość podejmowanych kontaktów z potencjalnymi klientami stoi pod znakiem zapytania
- Chcesz wesprzeć swoich handlowców w zaprojektowaniu ścieżki dojścia do nowych klientów