Prospecting i networking

Jak dotrzeć do klienta?

Czy Twoim handlowcom zdarza się zabierać za prospecting dopiero wtedy, gdy skończy się im baza klientów? Na myśl o zimnych telefonach przechodzą ich ciarki? Nie mają pomysłów, gdzie pozyskać nowego klienta?

Jak zainicjować ciekawą rozmowę telefoniczną? Jak napisać maila, którego klient z automatu nie wrzuci do folderu „Kosz”? Jak wykorzystać LinkedIn i Facebooka w działaniach sprzedażowych? Jak wrócić z plikiem wizytówek z konferencji? Te pytania na pewno zadawał sobie niejeden handlowiec.

Pomożemy, jeśli:

  • Nie jesteś zadowolony z aktywności prospectingowej i networkingowej Twoich handlowców
  • Jakość podejmowanych kontaktów z potencjalnymi klientami stoi pod znakiem zapytania
  • Chcesz wesprzeć swoich handlowców w zaprojektowaniu ścieżki dojścia do nowych klientów
Kajetan IżyckiProspecting i networking