
Grywalizacja dla handlowców
Grywalizacja dla handlowców
Jesteś menedżerem sprzedaży i mierzysz się z niezadowalającą aktywnością swoich handlowców?
Nie masz pewności, że cel biznesowy w następnych miesiącach zostanie “dowieziony”?
Uważasz, że większość szkoleń nie działa długofalowo, a wdrażanie wiedzy nie jest łatwym procesem?
Możemy Ci pomóc.
Spotkajmy się!
Umówmy się na spotkanie, w trakcie którego wspólnie zastanowimy się, na ile faktycznie wdrożenie grywalizacji w Twoich siłach sprzedaży ma sens. Zazwyczaj spotykamy się z szefami sprzedaży lub menedżerami wsparcia sprzedaży, którzy:
- Nie są zadowoleni z dotychczasowych wyników sprzedaży
- Borykają się z problemem jakości pracy handlowców (nie planują spotkań z wyprzedzeniem, nie mają pomysłu na ich przebieg, nie dokonują skutecznej kwalifikacji klientów, brakuje im dobrych nawyków)
- Mierzą się z wdrażaniem wiedzy produktowej lub “miękkiej” po szkoleniach
- Chcą wprowadzić nowy produkt, przeprowadzić proces onboardingowy, wdrożyć standard pracy z leadami